Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

الجمعة، 10 أغسطس 2012

بلييز عايزه رايكوا ومساعدتكوا


انا بحب ابن خالي من ايام ثانوي وهو كمان بيحبني اووى واحنا دلوقتي مخطوبيين ومبسوطين مع بعض الحمدلله
بس هو فيه عييييب كبير جدا وهو انه غيوووووور بشكل فظييع وانا مش عارفه اعمل ايه معاه

بيطلب مني اعمل حاجات بتخنقني ..يعني مثلا لو خرجت ف اي مكان ممنوع اني اقوم من مكاني لا اتمشى ولا حتى اجيب حاجه
ممنوع لبس البنطلون منعاااا بااااتا كله جيبات وبس
ممنوع تسلمي على قريبك بايدك اخرك معاهم ازيكوا وخلاص (انا عارفه ان الموضوع ده صح بس انا بتحرج اووى ومش عارفه اعمل ايه)
ممنوع البس اي شوز مفتوحه لازم كله مقفول
لو حصل اي موقف في الجامعه وحد كلمني او اتعاكست في اي موقف وبحكيله بيزعقلي انا وبيتعصب عليا جاامد (مع اني والله لبسي محترم جدا وطويل ومش بعمل حاجات غلط يعني :( )
وحاولت افهمه ان ده مش ذنبي بس بيلوم عليا انا
ممنوع احط اي ميكب حتى لو بسيييييط
ممنوع اعد في اي مكان اشوف فيه ولاد :D طيب دلوقتي اي حته فيها ولاد وانا مش بخرج لوحدي اعمل ايييه بقه؟ واقوله كده يقولي خلاص متخرجيش خليكي اعده في بيتك

0 التعليقات:

إرسال تعليق