Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

الجمعة، 10 أغسطس 2012

مش اعمل اية؟؟ محتاج رأيكم انا فى حالة غريبة مش اعمل اية؟؟ محتاج رأيكم انا فى حالة غريبة


اناشاب ابلغ 21 سنة ... انا الحمد لله لسة متخرج السنادى من الكلية ..وشغال فى مجال الجرافيك مصمم محترف الحمد لله و جالى تعين فى شركة جرافيك كبيرة فى القاهرة وانا فى سنة 3 كلية على الرغم انى دراستى كانت نظم معلومات ملهاش علاقة بشغلى المهم ... المشكلة كلها فى الصورة .؟؟؟ ايوة الصورة
انا عندى حساب على الفيس بوك ومن المدمنيين وخاصة انى بتابع كل جديد فى مجالى من اصدقاء اجانب بيشتغلوا فى اعمال عالمية وبتواصل معاهم برضو من خلال الفيس
وغير كدة وكدة الفيس يعتبر صوباعى السادس وعامل زى السجارة فى حياتى
وبرضة لية اصحاب كتير من كليات تانية وخاصة كلية فنون جميلة اللى كان نفسى ادخلها وبحترم اوى اى حد من فنون جميلة
المهم انا كنت ناوى اطور نفسى فى حتة كدة فى مجالى وستعنت باحد اصدقائى من على الفيس ...وهو خريج فنون جميلة وهو متحصص فى اللى انا عايز اتعلمة بقدر كبير ودا بنا حوار ولقيت فى البوست بتاعى اللى على صفحتة لايك من واحدة بصراحة انتابنى الفضول عايز اعرف ميين دى ؟؟؟ ودخلت يجماعة على البروفيل بتعها ولقيت صورة كافير بتعاها وتنحت لمدة حوالى خمس دقايق فى صور ليها متصورة فى مؤتمر تبع كليلة فنون جميلة وكانت منزلة باقى اللالبوم صورها ...وهى جميلة ماشاء الله محجبة وفى قمة الاحترام بس مش عارف انا لية اتشديد لبها اوى كدة لية ؟؟واتشدبد اكتر كمان لما لقتها فنون جميلة وكمان بتدرس فى القسم .. اللى انا كنت عايز اتعلمه واتطور نفسى فية ...بصراحة من غير تردد عملت اضافه ..وبعد حوالى يوم لقيت الاضافة اتقبلت
بصراحة كنت هموت واكلمها .... بس المهم معملت كدة والمهم انا نزلت بوست بسأل فية عن معلومة ...لقتها بتجوبنى بأستفاضة بصراحة كنت هطير من الفرح وبدء اتكلم معها بخصوص اللى عايز اتعلمة بس وعرفتها بنفسى ..كل كلمنا كان فى حدود العلم والمعرفة وبصراحة من خلال كلمها قمة فى الاحترام والاخلاق ومبخلتش عليا بمعلومة ...المهم هى اصغر منى بسنة واحدة لانها لسة بتدرس فى سنة 3كلية
المهم يجماعة انا دلوقتى مفتون بيها بفكر فيها وصورتها ديما فى بالى بس انا معرفش حاجة عن حيتها بس كل اللى اعرفة انها على دارية وعلم ومثقفة وتقريبا افكرها نفس افكارى
انا قللت الكلام معها خلاص لدرجة انى اكاد اسلم عليها برسلة كل اسبوعين مرة
وهى كذالك ...انا مش بحب اتكلم مع البنات اصلا على الفيس الا اما يكون فى امر ضرورى بيستدعى دا لانى اصلا مش فاضى ومش بحب الحوارت اللى بتحصل الفيس بحاول اخد اللى فيدنى فية ..بس الا البنت دى وبصراحة ببقى محرج وانا بكلمها على الرغم ان فى بنا صدافة تعتبر عمل او دارسة ...وانا فعلا شيفها مناسبة ليا نفسى اتقدم ليها بس معرفش حاجة عنها وفى نفس الوقت خايف اكلمها لان اصلا كلمى معها او مع اى بنت تانية يعتبر مدخل للشيطان
وبرضة انا لسة بكون مستقبلى وقدامى بالظبط ان شاء الله حوالى 5سنيين لحدما اخطب واتجوز وخصوصا انى هأدى سنة الخدمة العسكرية كمان شهربن
انا معجب بيها جدا لدرجة انى بدئت احبها وشايف فيها فتات احلامى وبرضوا شايف منها قبول
انتوا شيفين اية ؟؟؟ اعمل اية ؟؟ اقولها ..والحالة اللى انا فيها دى تبقى اية ؟؟ ارجوكم افيدونى علشان اخد قرار

0 التعليقات:

إرسال تعليق